DÜZCE'DE GECEYİ DEPREM PANİĞİ BÖLDÜ
Düzce’de meydana gelen deprem vatandaşları korkuttu.
Gündem
Yayın: 22 Haziran 2026 - Pazartesi - Güncelleme: 22.06.2026 13:04:00
Editör -
Okuma Süresi: 38 sn.
149 okunma

Düzce'de saat 21.32 sıralarında meydana gelen deprem vatandaşlara korku dolu anlar yaşattı. Merkez üssü Gölyaka olan depremin büyüklüğü 3.6 olarak ölçülürken, sarsıntının yerin 15.21 kilometre derinliğinde gerçekleştiği bildirildi.
Kısa süreli ancak hissedilir şekilde meydana gelen deprem, Düzce şehir merkezinde de etkisini gösterdi. Sarsıntıyı hisseden vatandaşlar büyük panik yaşarken, birçok kişi tedbir amacıyla evlerinden çıkarak açık alanlara yöneldi.
Özellikle yüksek katlı binalarda yaşayan vatandaşlar depremi daha belirgin hissettiklerini ifade ederken, bazı mahallelerde vatandaşların bir süre dışarıda beklediği görüldü.
Yorumlar (0)

