MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ODAKLI BİLGİLENDİRME
Düzce Ticaret ve Sanayi Odası tarafından üyelere yönelik bilgilendirme faaliyetleri devam ediyor. Bu kapsamda oda toplantı salonunda Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Temel ve İç Tetkik Eğitimi gerçekleştirildi.
TS EN ISO 19011 standardının tanımı, tetkik çeşitleri, tetkikin faydaları ve yönetimi, tetkikin planlanması gibi konular değerlendirildi.
Düzce Ticaret ve Sanayi Odası ve TSE iş birliğinde düzenlenen TS EN ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Temel & İç Tetkik Eğitimi TSE Baş Tetkik Görevlisi Fuat Özkök tarafından Düzce TSO 4. Kat Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi.
2 gün boyunca süren eğitime; Düzce’de faaliyet gösteren firma yöneticileri ve kalite yönetim sorumluları katılım sağladı.
Eğitimde; TS ISO 10002 standardı şartları, terimler ve tarifler, prensipler, şikayetleri ele alma çerçevesi, planlama ve tasarım, şikâyetleri ele alma sürecinin çalıştırılması, sürdürme, iyileştirme, pratik çalışma anlatıldı.
Ayrıca TS EN ISO 10002:2018 standardı maddelerinin tetkik görevlisi gözüyle yorumlanma, TS EN ISO 19011 standardının tanımı, tetkik çeşitleri, tetkikin faydaları ve yönetimi, tetkikin planlanması, soru listelerinin hazırlanması, tetkikin sonuçlandırılması ve rapor yazımı, tetkik görevlisi sorumlulukları, pratik ve örnek çalışmalar hakkında katılımcılara bilgiler verildi.