ETKİLİ İLETİŞİM 112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ PERSONELİNE ANLATILDI

Düzce'de 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünce Düzce Üniversitesi ve Yeşilay Danışmanlık Merkezi işbirliği ile etkili iletişim teknikleri konuşuldu.

Gündem Yayın: 30 Eylül 2025 - Salı - Güncelleme: 30.09.2025 14:12:00
Editör -
Okuma Süresi: 56 sn.
122 okunma
Takip EtGoogle News

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü, Düzce Üniversitesi ve Yeşilay Danışmanlık Merkezi işbirliğiyle, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü'nde eğitim semineri gerçekleştirdi. Konferans Salonunda düzenlenen eğitime; Vali Yardımcısı Ömer Sağlam ve kurum personelleri katıldı. Acil Çağrı Hizmetlerinin etkili verimli, koordinasyon içerisinde yürütülebilmesi ve personelin motivasyonunu artırmak amacıyla; Kurumda görev yapan tüm personele yönelik, konusunda uzman hocalar tarafından eğitimler verildi. Eğitimler kapsamında, Düzce Üniversitesi Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi Dr. Öğr. Üyesi Nurgül Soydaş "Etkili İletişim Teknikleri" ve "Çatışma-Stres Yönetimi ve Öfke Kontrolü" konusunda, eğitim verip, bilgi ve deneyimlerini paylaştı. Düzce Yeşilay Danışmanlık Merkezi Sosyal Hizmet Uzmanı Gülbeyaz Çınar Pamuk ise "Bağımlılığa Yaklaşım" konusunda, 112 Acil Çağrı Merkezi personeline eğitim verip, bilgi ve deneyimlerini paylaştı. 

 

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.