DÜZCE ÜNİVERSİTESİ GÖLYAKA MESLEK YÜKSEKOKULU’NDA HALKLA İLİŞKİLER BULUŞMASI

“Kuram ve Uygulamada Halkla İlişkiler- Teoriden Deneyime” başlıklı program, Düzce Üniversitesi Gölyaka Meslek Yüksekokulu Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı tarafından düzenlendi. Düzce Valiliği İl Basın ve Halkla...

Eğitim Yayın: 18 Nisan 2025 - Cuma - Güncelleme: 18.04.2025 14:28:00
Editör -
Okuma Süresi: 2 dk.
37 okunma
Takip EtGoogle News

“Kuram ve Uygulamada Halkla İlişkiler- Teoriden Deneyime” başlıklı program, Düzce Üniversitesi Gölyaka Meslek Yüksekokulu Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı tarafından düzenlendi. Düzce Valiliği İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü Gülsüm Aygün, “Halkla ilişkiler, yalnızca bir imaj yönetimi aracı değil; aynı zamanda kurumların toplumsal bağlarını güçlendiren, güven inşa eden stratejik bir iletişim sürecidir.” dedi.

Düzce Üniversitesi’nden yapılan açıklamaya göre;

Düzce Üniversitesi Gölyaka Meslek Yüksekokulu Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı tarafından düzenlenen “Kuram ve Uygulamada Halkla İlişkiler- Teoriden Deneyime” başlıklı program, Düzce Valiliği İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü Gülsüm Aygün’ün katılımıyla gerçekleştirildi.

Gülsüm Aygün, halkla ilişkiler alanındaki uygulamaların ve kuramsal bilgilerin kamu kurumlarında nasıl hayata geçirildiğini anlattı. “Halkla ilişkiler, yalnızca bir imaj yönetimi aracı değil; aynı zamanda kurumların toplumsal bağlarını güçlendiren, güven inşa eden stratejik bir iletişim sürecidir” diyen Aygün, “Günümüzde bilgiye erişimin hızlanması, halkla ilişkiler disiplinini daha dinamik, şeffaf ve etkileşimli hale getiriyor. Bu bağlamda halkla ilişkiler uzmanlarının hem dijital mecraları hem de geleneksel yöntemleri harmanlayarak hedef kitlelerle sürdürülebilir ilişkiler kurmaları hayati önem taşıyor. Kuramla pratiği buluşturduğumuzda, halkla ilişkiler faaliyetlerinin sadece kriz anlarında değil, gündelik iletişimde de bir kurumun itibarı üzerinde belirleyici rol oynadığını görüyoruz.” dedi.

Deneyim alanında edinilen gözlemlerin, planlı ve etik temellere dayalı iletişim stratejilerinin uzun vadede kurumlara yalnızca görünürlük değil, aynı zamanda güven ve bağlılık kazandırdığının altını çizen Gülsüm Aygün, kuramsal bilgiyle beslenen yaratıcı uygulamaların, halkla ilişkilerin geleceğini şekillendirmeye devam edeceğini vurguladı.

Öğrencilerin büyük ilgiyle takip ettiği konferans, soru-cevap bölümü ile sona erdi.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.