DÜZCE MYO NEDEN TERCİH EDİLMELİ?
Düzce Üniversitesi Kariyer Geliştirme ve Mezun İzleme Uygulama ve Araştırma Merkezi tarafından düzenlenen “Düzce Meslek Yüksekokulu Müdürü Öğrencileri ile Buluşuyor” etkinliği, Düzce Meslek Yüksekokulu Konferans Salonu’nda öğrencilerin katılımla...
Düzce Üniversitesi Kariyer Geliştirme ve Mezun İzleme Uygulama ve Araştırma Merkezi tarafından düzenlenen “Düzce Meslek Yüksekokulu Müdürü Öğrencileri ile Buluşuyor” etkinliği, Düzce Meslek Yüksekokulu Konferans Salonu’nda öğrencilerin katılımla gerçekleşti.
Kurumdan yapılan bilgilendirmede, moderatörlüğünü Kariyer Geliştirme ve Mezun İzleme Merkezi Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Senem Çolak Yazıcı’nın üstlendiği etkinlikte konuşmacı olarak Düzce Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Ali Etem Gürel’in yer aldığı bildirildi. Açılış konuşmasında kendisini tanıtarak Düzce MYO hakkında bilgiler sunduğu aktarılan Gürel’in Düzce MYO’nun tercih edilmesi gereken başlıca nedenlerden birinin güçlü ve yetkin akademik kadrosu olduğunu belirttiği aktarıldı.
Açıklamada şöyle devam etti: “Gürel, alanında uzman ve deneyimli akademisyenlerin öğrencileri sadece teorik bilgi değil, aynı zamanda iş hayatında doğrudan karşılarına çıkabilecek pratik becerileri kazandırmaya odaklandığını vurguladı. Güçlü akademik kadronun sağladığı bu destek ve köklü bir meslek yüksekokulu olmanın sayesinde, öğrencilerin sektörde rekabetçi bir avantaja sahip olduklarına dikkat çekti.
“Öğrencilere sosyal olanaklar sunuyor”
Söyleşinin öne çıkan konularından bir diğeri, Düzce MYO’nun öğrencilere sunduğu sosyal olanaklar, geniş kapsamlı kütüphane imkânları, donanımlı atölye ve laboratuvarlar oldu. Prof. Dr. Gürel, öğrencilerin teorik bilgilerini pekiştirebilecekleri uygulamalı eğitim alanlarının yanı sıra, kütüphane ve sosyal alanların öğrencilerin bireysel gelişimlerine katkıda bulunduğunu ifade etti. Ayrıca, yatay geçiş ve çift anadal gibi eğitim fırsatlarının öğrenciler için çok yönlü bir kariyer yolu çizme imkânı sunduğunu belirtti.
Düzce MYO’nun 3+1 eğitim modelini anlattı
Düzce MYO’nun yeni güncellenen 3+1 eğitim modelinden bahseden Prof. Dr. Gürel, öğrencilerin dört dönemlik eğitimlerinin üç dönemini okulda teorik ve uygulamalı derslerle geçirirken, son bir dönemlerini iş yerinde staj yaparak tamamladıklarını anlattı. Bu modelin, öğrencilerin mezuniyet öncesinde sektör deneyimi kazanmalarına imkân tanıyarak iş hayatına hazırlıklı bir şekilde adım atmalarını sağladığını belirtti. Özellikle staj döneminin öğrencilerimizin iş bulma süreçlerinde çok önemli bir rol oynadığını vurgulayan Gürel, staj süresince öğrencilerin iş ortamını tanıma, mesleki becerilerini geliştirme ve işverenler ile doğrudan iletişim kurma imkânına sahip olduklarını ifade etti. Bu süreçte gösterdikleri performans sayesinde öğrencilerin işverenlerin dikkatini çekebildiğini ve birçok öğrencinin mezuniyet sonrasında staj yaptıkları kurumlarda işe başladığını ekledi.
Düzce MYO’nun sportif faaliyetleri, okul-sanayi işbirlikleri ve planlanan akademik ve sosyal etkinliklerle ilgili ayrıntılı bilgilerin verildiği etkinlik; Düzce Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Ali Etem Gürel’in öğrencilerden gelen soruları yanıtlamasıyla son buldu.”