DÜZCE EĞİTİMİ ÇOK YÖNLÜ DEĞERLENDİRİLDİ
Düzce’de Merkez İlçe Okul/Kurum Müdürleri İzleme ve Değerlendirme Toplantısı, Vali Selçuk Aslan başkanlığında valilik toplantı salonunda yapıldı.

2025–2026 eğitim öğretim yılı hedeflerinin, il düzeyindeki önceliklerin ve kurumsal işleyiş süreçlerinin ele alındığı toplantı, kentteki eğitim ailesi için kapsamlı bir değerlendirme ve istişare zemini sundu.
Düzce’de Merkez İlçe Okul/Kurum Müdürleri İzleme ve Değerlendirme Toplantısı, Vali Selçuk Aslan'ın başkanlığında gerçekleştirildi. Valilik toplantı salonunda yapılan toplantıya, İl Millî Eğitim Müdürü Gülşen Özer, müdürlük yöneticileri ve merkez ilçe okul müdürleri katıldı.
Vali: Çalışmaları titizlikle takip ediyoruz
Düzce’deki eğitim hizmetlerinde kalitenin arttırılması için çalışmaları titizlikle takip ettiklerini belirten Vali Aslan, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda yürütülecek uygulamalara değinerek, Aile Yılı etkinlikleri ve Yeşil Vatan için yapılması planlanan çalışmaların önemine işaret etti.
İl Müdürü Özer: Kapım hepinize açık
Toplantının açılışında konuşan İl Millî Eğitim Müdürü Gülşen Özer, 2025 yılının "Aile Yılı" olarak ele alınmasının eğitim kurumlarındaki iletişim kültürüne de yansıması gerektiğini vurguladı. Okul yöneticilerinin; öğrenciler, öğretmenler ve velilerle kurdukları iletişim dilinde özenli, yapıcı ve kapsayıcı bir yaklaşımı esas almalarının önemine dikkat çekti. Maarif Öğrenci Akademi Ağı ile öğrencilerin akademik, sosyal ve kültürel gelişimlerinin destekleneceğini ifade eden Özer, "Kapım hepinize açık. Bu şehir için hizmet etmek üzere buradayım ve bunu aynı zamanda bir vatanî görev olarak görüyorum. İletişimde kelimelere gösterdiğimiz özen, okullarımızdaki iklimi ve çocuklarımızın geleceğini doğrudan şekillendirir." dedi.
Toplantıda Millî Eğitim Bakanlığı’nın güncel politikaları ve stratejik hedefleri, öğrencilerin akademik başarısının izlenmesi, ölçme–değerlendirme süreçlerinin iyileştirilmesi, akademik destek ve telafi mekanizmalarının etkin kullanımı, eğitimde dijitalleşme ve yapay zekâ destekli uygulamaların yaygınlaştırılması gibi başlıklar ele alındı. TÜBİTAK, Erasmus+ ve yerel düzeyde yürütülen projelerin durumu; değerler eğitiminin okul iklimine yansımaları, sosyal sorumluluk, sportif ve kültürel etkinliklerin planlanması; okul güvenliği, rehberlik hizmetleri, iş sağlığı ve güvenliği süreçleri ile kurumsal yazışma, mevzuat uygulamaları ve personel işleyişine ilişkin konular üzerinde duruldu. İl Millî Eğitim Müdürlüğü çalışma takvimi, il genelinde planlanan ortak etkinlikler, seçmeli ders planlamaları, Mevlid-i Nebi Haftası etkinlikleri, gezilerle ilgili yazışma süreçleri, yürütülen projeler ve resmî iş birliklerinde izlenecek usul ve esaslar da toplantının gündemini oluşturan diğer başlıklar arasında yer aldı.
Toplantı, okul müdürlerinin görüş ve önerilerinin alınması, ortak sorunlar ve çözüm önerilerinin değerlendirilmesiyle sona erdi. İl Millî Eğitim Müdürlüğü olarak eğitimde birlik, koordinasyon ve güçlü iletişim temelinde çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği ifade edildi.




