DOKUZ AYLIK PERİYOTTA 80 BİN ÇAĞRI GELDİ

Düzce Belediyesi Beyaz Masa Servisi 2025 yılının ilk 9 aylık döneminde yapılan çalışmalarla ilgili istatistiğini paylaştı. Ocak 2025 ile Eylül 2025 tarihlerini kapsayan raporda toplam çağrı sayısı 80 bin 927 olurken, talep sayısı 47 Bin 142 olarak açıklan

Gündem Yayın: 09 Ekim 2025 - Perşembe - Güncelleme: 09.10.2025 15:40:00
Editör -
Okuma Süresi: 44 sn.
313 okunma
Takip EtGoogle News

Düzce Belediyesi’nden yapılan açıklamaya göre;

Vatandaşlarla Düzce Belediyesi arasında doğrudan iletişim sağlayarak 7 gün 24 saat süresince kesintisiz hizmet veren Alo 153 Beyaz Masa Servisi, 2025 yılının ilk 9 aylık periyodunda yapılan çalışmalarını paylaştı.

Yüz yüze, telefonla ve dijital kanallar aracılığı ile 80 bin 927 adet şikayet, ihbar, istek ve talep alan Beyaz Masa Birimi, 21 bin 695 çağrıya geri dönüş sağladı. 47 bin 142 çağrı ise sisteme girilerek ilgili birimlere yönlendirildi.

Başvurunun alınmasından sonuçlanmasına kadar olan süreçte, vatandaşlar mesaj, telefon ve Beyaz Masa Mobil Uygulaması üzerinden düzenli olarak bilgilendiriliyor.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.