9 GÜNDE 2 BİN 525 ÇAĞRI GELDİ
Sorunların çözüme kavuşturulması için vatandaş ile Düzce Belediyesi arasında köprü vazifesi gören Beyaz Masa Birimi’nin telefonları, geride kalan Kurban Bayramı tatilinde de susmadı.

Öncü Haber’in edindiği bilgiye göre; bayram tatili süresince ALO 153 hattı, bin 234’ü bilgi amaçlı olmak üzere il genelinden toplam 2 bin 525 çağrı aldı. Gelen tüm talep ve şikâyetler anında ilgili birim müdürlüklerine aktarıldı.
Düzce’de vatandaşların belediye ile ilgili her türlü iş ve işlemlerinde kılavuzluk ederek, sorunların ivedilikle çözülmesini sağlayan Düzce Belediyesi ‘Alo 153 Beyaz Masa’ Hattı, 9 günlük Kurban Bayramı tatilinde 2 binin üzerinde çağrı aldı.
Beyaz Masa 7/24 çalışıyor
Öncü Haber Merkezi’nin Düzce Belediyesi’nden edindiği bilgiye göre; Düzce Belediyesi’nin hizmet kalitesini arttırmak ve hızlı çözüm üretmek üzere faaliyet gösteren “Alo 153 Beyaz Masa” birimi, 7 gün 24 saat esasına göre hizmet veriyor. Vatandaşların şikayet ve taleplerini hem çağrı merkezi üzerinden, hem online olarak, hem de yüz yüze iletebildikleri Beyaz Masa birimi, gelen çağrıları anında ilgili birimlere ileterek, kısa sürede çözümünü sağlıyor.
9 günde 2 bin 525 çağrı geldi
Belediye ile vatandaş arasında köprü vazifesi gören Beyaz Masa Birimi’ne, 15-23 Haziran tarihlerini kapsayan 9 günlük Kurban Bayramı’nda 2 bin 525 çağrı geldi. Gelen çağrıların bin 291’ini talepler oluşturdu. Bu taleplerin 473’ü Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü’ne, 231’i Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne, 228’i Veteriner İşleri Müdürlüğü’ne, 108’i Düzce Ulaşım A.Ş.’ye, 97’si Zabıta Müdürlüğü’ne iletilirken, 154 çağrı ise ilgili birimlere yönlendirildi.
Diğer bin 234 çağrı ise mücavir alan dışı, ilçelerden gelen ve bilgi amaçlı gelen çağrılardan oluştu.
Telefonla, yüz yüze ve dijital ortamda iletişim kurulabiliyor
Öte yandan belediye merkez hizmet binası ile Bahçeşehir hizmet binasında bulunan Beyaz Masa Ofisleri ile hem telefonla, hem yüz yüze, hem de dijital ortamda iletişim kuran Düzceliler, şikayet ve taleplerini kolaylıkla iletebiliyor. Vatandaşlardan gelen şikayet ve talepler ise anında ilgili birimlere iletilerek, kısa sürede çözüm sağlanıyor. En çok talebin geldiği birimler ise Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü ile Temizlik İşleri Müdürlüğü olurken, bu birimleri Fen İşleri Müdürlüğü, Zabıta Müdürlüğü ve Veteriner İşleri Müdürlüğü takip ediyor.